Wednesday 13 April 2011

Berat hati nak tinggalkan shah alam and klang

Sabtu dan ahad ada celebrate birthday iqwal, then after balik terus pergi klia. flight aku sepatutnya sabtu pg pkul 5am, tapi aku tukar kepada hari ahad malam, pkul 8. haihh sedihh sgt nak tinggal tmpat ni :'( kenapa sekarang baru aku kena pergi? kenapa tak lepas spm je? hurmm takpe lah, aku pergi bukan lama pun. aku pergi sekejap je dalam hujung bln nie atau awal blan 5 or 6 aku balik lah. tapi orang yang aku sayang mcm mna? sanggup ke dia tunggu? hurmm aku takut dia ada perempuan lain sebab dia dekat sini boleh buat apa yang dia suka. aku tak nampak dia kan? haih takpa lah, aku redha je lah dgn pemergian dia. aku terima semua itu walaupun berat sangat hati aku nak lepaskan dia? :'( hati aku terlalu sayangkan dia. Tapi takpa, aku akan cuba lupakan dia. aku pun nak dia happy dekat sini. aku tak nak dia bosan bila aku tak ada dkt sini. Haihh aku nak lepas semua dengan cara baik :') harap bila aku takda semuanya pndai jaga diri okay? I LOVE YOU ALL <3 gonna miss you


Lots of Love,
Maya Bellina,