Wednesday 13 April 2011

14th April 2011

Wahh, esok anniversary aku dengan dia tapi semuanya sudah berakhir dengan baik. Aku lepaskan dia dengan hati terbuka walaupun sedih sangat-sangat. kelmarin and malam tadi, non stop aku menangis mungkin sebab perasaan sayang aku terhadap dia tak pernah hilang. Eventho kau jauh dengan aku, Aku jauh dengan kau. Aku tetap tunggu kau walaupun terlalu lama dan dugaan yang terlalu banyak. kita sama-sama sabar untuk mengharungi semua ni. Kalau kau dah ada specials girlfriend bagitahu aku, sebab aku nak sangat kau happy dengan dia. aku tak nak kau sedih. aku nak kau bahagia bila berada disamping dia. aku hanya mendoakan kebahagiaan kau. Kau lah merancangkan segalanya dan Tuhan yang menentukan. Kau jangan sia-siakan hidup dia, bila kau dah dapat dia, kau sayang dia macam mana kau sayang aku. Aku tak nak dia nangis sebabkan orang lain. Aku nak kau jaga hubungan dengan dia walaupun kau dengan aku tidak dapat jaga hubungan kita pada waktu dulu. apa-apa pun aku tetap sayang kau <3 I Love You


Lots of Love,
Maya Bellina,