Friday 25 March 2011

fcuk -.-

babe, asal dengan you? kenapa tak nak lepaskan I? bukan sebelum ni, You sentiasa nak I lepaskan You, bila I dah lepaskan You. You pula tak nak lepaskan I? Asal? sebab You tak nak lepaskan macam tu je? kenapa? Oh, You nak lempang I? sebab? I banyak sakitkan hati You? Oh god, I rasa You lagi banyak sakitkan hati I. You buat keputusan tak pernah fikir perasaan I. You tak pernah nak jaga hati I, You sanggup tipu I semata-mata nak keluar dengan abang you. Okay fine, I tak marah tapi I sabar. I tak nak maki-maki you. I tak terniat nak maki You kalau dah terpaksa macam mana? You cakap I start dulu? whoaa, I pergi sana bukan berseronok babe. I pergi buat kerja lah. I takda masa nak berseronok dekat situ. I banyak kerja harus buat. Daripada you, pergi sana bawak balik perempuan 3orang! 3orang babe! Apa semua ni babe? You buat semua ni sebab ikutkan hati sangatkan? dengar cakap abang You lagi? Lepas tu, abang you suruh tinggalkan I, okay fine. You tinggalkan I macam tu. Malam tu You text I " Sayang, I need You Back! pleasee". Yeahh, memang waktu tu I rasa sayang dekat You lagi. I memang tak nak You pergi tapi sekarang? hurmm, entah lah. Siapa yang tahan dengan perangai You macam ni? You dengan suka naik tangan dekat muka? perhhh, You ingat apa haaa? tembok? papan? kayu? senang2 You nak naik tangan macam tu. My parents pun tak pernah naik tangan dekat I, You nak naik tangan pula. You takda hak tahu tak? You fikir semua tu dulu, Boleh? belum tentu semua orang suka okay. Btw You siapa nak judge I? suruh I cermin diri dulu. Sebelum You cakap I macam tu, You cermin diri tu dulu. You sedar sikit diri. Kenapa mesti You nak samakan I dengan PELACUR? babe, pelacur dengan I lain okay. Lain sangat sangat, Dorang lacur diri dekat laki semata-mata nak duit dan puaskan nafsu lelaki macam kau! Aku tak pernah bagi diri aku dekat lelaki, aku tak pernah lacurkan diri semata-mata duit. Aku ada maruah babe. Walaupun aku teruk tapi aku tak pernah nak menggadai diri aku, faham? cuma kau tak pernah menghargai orang yang kau sayang. kau boleh cakap macam tu kannn? aku malas nak gaduh dengan kau lagi babe. Sumpah aku penat, lama2 aku punya darah tinggi naik sebab kau. Grr! Kita boleh buat haluan masing masing sekarang ni. Take cares babe !

Lots of Love,
Maya Bellina